Alla inlägg den 23 september 2012

Av Isabella - 23 september 2012 14:36

Nu har jag och min mamma bestämt oss för att springa LØBEREN Skovmarathon! Loppet är den 4e november klockan 11.00 och ligger utanför hilleröd i Danmark. egentligen var vi inne på att springa i skåne men det fanns inga halvmaror vid den här tiden så det fick bli danmark igen. Loppet är i en skog vilket är skönt eftersom underlaget är mjukt och inte så påfrestande för knäna. I april fick vi tiden 2.08 och nu är vårt mål att komma under 2 timmar. Jag har inte tränat så jättemycket eftersom jag haft problem med benhinnorna men nu på sistone har jag börjat komma in i det igen. Kommer skriva lite om min träning i bloggen nu framöver. 

 

Här är länken till loppets hemsida: http://www.skovmarathon.dk/

 

 

Bilden är tagen i Skrylle utanför Södra Sandby. Riktigt fina stigar där!

Ovido - Quiz & Flashcards